Followers

Thursday, May 13

Genap Setahun Pemergiannya


Hari ini genap setahun Allahyarhamha Ummi Halimaton meninggalkan kita.

Terima kasih kepada kawan-kawan, sahabat perjuangan yang mengingatkan saya tentang hari ulangtahun ini. Saya hampir terlupa dengan tarikh ini. Pagi tadi ade post terbaru di facebook daripada akhi Hilal Asyraf dan akhi Mohamad Fakhruddin yang mengingatkan saya kepada tarikh ini.

Hilal Asyraf : "Ulang tahun kematian Ummi Halimaton. Semoga Allah cucurkan rahmat kepadanya yang telah banyak berjasa kepada saya. Sedih mengenangkan dia telah tiada. Sedih tak dapat berkongsi gembira dengan dia. T.T"

"Penulisan saya berasal dari asuhannya ~ 14 Mei dan Ummi Halimaton ~ dan genap setahun dia pergi meninggalkan saya serta semua yang menyayanginya.
mengingati Ummi di http://langitilahi.com"

Mohamad Fakhruddin:
"14 may 2010.genap setahun pemergian guru yg aku cintai.allahyarhamha ummi halimathon.Ya Allah,kasihanilah beliau,rahmatilah beliau dan Kau ampunilah segala dosa beliau."

Sahabat sahibah seperjuangan boleh baca karangan Hilal Asyraf yang bertajuk Istimewa: 14 Mei dan Ummi Halimaton

Jesteru itu, mari kita sama-sama doakan Allahyarhamha Ummi Halimaton agar dia sentiasa dalam rahmat Allah dan mengecapi kebahagiaan di akhirat sana. amiin.

sumber:
www.facebook.com
http://ms.langitilahi.com/istimewa-14-mei-dan-ummi-halimaton/#more-2576

No comments: